دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

شهردار منطقه ۱۳ تهران به دلیل ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شد

  • کد خبر: ۱۸۴۹۰
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
شهردار منطقه ۱۳ تهران به دلیل ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شد
 روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ تهران اعلام کرد که شهردار این منطقه، به دلیل ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی رحمان زاده به دلیل سرماخوردگی شدید و بیماری ریوی بستری شده است نه کرونا.

پیش از این اخباری در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از ابتلای رحمان زاده به کرونا منتشر شده بود.

بنابر این اطلاعیه، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ اعلام کرد: حال عمومی مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ خوب است و خبر ابتلای شهردار منطقه به کرونا صحت ندارد.

کیانوش جعفری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی در مورد ابتلای مجتبی رحمان‌زاده شهردار این منطقه به کرونا اظهار داشت: آقای رحمان‌زاده از دو هفته پیش گرفتار سرماخوردگی شدید بوده و به علت ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شده است.

وی افزود: در حال حاضر حال عمومی وی خوب است و مشکل خاصی ندارد.

جعفری خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود شهردار منطقه مبتلا به کرونا است، صحت ندارد.

 
منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->